Sweet dreams!

jag älskar att jag har hittat världens coolaste hatt (eller något sådant) på vinden, men jag ska bara in till malmö idag och hämta min cello, jag vill ju visa hur cool den är för alla... Ikväll kanske jag kan visa den för Milka, Helga, Else, (vendela?) och Biggan då vi ska grilla, jag är fett på. Hamburgare för hela slanten!

Åh jag vill tillbaka till France. Det var så kul att träffa Ellen och Mala igen! Men det var också kul i Antibes, även om båda hade åkt hem till Paris då.

Jag drömde världens härligaste dröm. Jag hette Augusta i drömmen, men jag jobbade på ett hotell och hate sjukt fula kläder och var allmänt äcklig och så stirrade jag på LOTP i fyra timmar. Jag snackade med Sam och vi blev jättekära, för Faley var aldrig där. Så ljög Sam om sin ålder, att han var yngre! När jag sa att jag var sjutton sa han "I'm nineteen" och då blev jag helt till mig. Sen var det något med Big och Ross också, men det var ju inte så viktigt för mig så jag brydde mig inte om att tänka vidare på det.


My love (fast jag kommer aldrig svika Faley, det var bara i drömmen)
Faley som inte var där i drömmen...


Big och Ross (som det också hände något mellan i drömmen?)

Nu ska jag till Malmöland och hämta min nya cello // Augusta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0