Snygg!

Biggan har skickat den snyggaste bilden på Faley, jag höll på att gå under.


Grr (på Faley alltså) som sagt, jag höll på att gå under!

Bananiga Biggan. Jag ahr inte träffat henne på en och en halv dag, det känns som evigheter, jag måste snacka om LOTP med någon och Biggan är den enda som är peppad. Vi planerar att planka till Trondheim för att se LOTP, det är dock artonårsgräns, men eftersom Cabbage är där så kommer det gå, typ. Jag måste träffa dem  igen och göra bot på det jag inte gjorde den Första av de TVÅ gångerna vi träffade dem, eller ja, det jag inte gjorde den andra också faktiskt.
Nu måste jag titta lite mer på bilden sen får det väl bli lite Bathroom gurgle så att man kan stirra på dem (i deras bästa skepnader). // Augusta

Kommentarer
Postat av: Linnea

Augusta, har du markus krunegårds nummer?! :O Hur, varför? Jag måste ha det!!!! ;)



Läs min blogg förresten, jag ska till Antibes imorgon:D haha

2009-08-15 @ 00:03:26
Postat av: big

hehehehe. Au. Jag älskar att vi är de störigaste fansen EVER

2009-08-15 @ 13:19:41
URL: http://bigglo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0