Picknick, chic, utomhusbio, kläder!

Jag kommer ihåg när jag och Biggan i förrgår tror jag det var satt och pratade konstant om Late of the Pier i ungefär fyra timmar. Något av det bästa som hänt i mitt liv (förutom när jag hängde med dem såklart). Jag kunde inte äta chipsen som vi hällt upp, för alltid när jag skulle ta en tugga kom jag på något nytt överexalterande spännande att berätta.


Bilden visar Biggans chipsskål (tom) och min (överfull) Inte okej.

Mycket pratade vi om i varje fall, och jag blir alltid så överexalterad när jag pratar om det så jag går upp i falsett och pratar skithögt och glömmer att andas, vackert om jag får säga det själv. Idag fick jag nämligen prata om LOTP igen! För jag och Nawwi hade inte pratat sedan jag kom hem, så självklart är det obligatoriskt att börja prata om LOTP, det var kul.

Igår var jag först i stadsparken och hade picknick med Biggan, Helga och Helgas kompis från Finland som heter Milka, hon kunde inte svenska så vi pratade engelska hela tiden, vilket i sin tur resulterat till att jag börjar tänka konstant på LOTP.


helga och Milka!


Big tycker att hon är väldigt chic med MIN solfjäder!

På kvällen stack vi osm sagt till Malmö och tittade på I taket lyser stjärnorna, utomhusbio, asmysigt. Jag bakade muffins, det såg inte ut som muffins sen...


Mina så kallade muffins i en plastpåse (det är smet ungefär)


Uppradade riktigt fina på en bänk!

Nu ska jag och Mattis sitta på stortorget och spana in människor. Vi sk aäven se sjukt chica och snygga ut med take away muggar som innehåller chai latte (för min del i varje fall). Men först alltid en dusch inte lukta usch och va' högt i kurs. Okej dte var inte meningen att helt plötsligt börja skriva något från Glassigt. Men jag ska också sätta på mig mina assnygga kläder som jag fick i ett paket med posten från Ellen och Ollie, Tack så jättemycket, jag blev SUPERGLAD! // Augusta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0