Massa kul!

I förrgår hängde jag med Nawal, Wazhma och Jacob, det var jolly good! Vi hade inte träffats på, hm, två månader,så det var a very long time for us.


Jag berättade allt om LOTP, här äter jag upp låtlistan!


Nawwi och Wazhi tröttnar på mig när jag bara pratar om LOTP så de sätter
sig vid köksbordet medan Jacob fixar med mac and cheese saken!



Husmodern Jacob!

Igårkväll däremot grillade jag med Else, Vendela, biggan, Helga oc Milka, asmysigt, eller vi grillade aldrig men dte var meningen att vi skulle grilla. i stället gjorde jag min underbara kladdiga kladdbajskaka.


Biggan är snygg (?!) och jag har på mig min klänning som kostade
37.50 på monki!!!!



Vendela, Milka och Helga snyggar till sig lite med maten!


Alla är allmänt snygga (?!)


Vad gör Else? hehe. (på min vänstra arm kan man se lite av min
Harry Potter-klocka!



min asfina, underbara, älskvärda nya cello (plus ett par störiga fötter som
tillhör mig), är den inte underbar?


Bananskal också, jag och Mattis skulle ju typ ner på stan klockan tolv, nu är klockan 11.45 och jag sitter i en fett ful orange stor sovtröja. Måste hoppa in i duschen // Augusta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0