JAG HAR MAILAT FALEY!!!

Citat! "Email me" sa Faley till mig efter att han dramatiskt sprungit iväg allt vad han hade men för att sedan stanna och vända sig och låte de gudomliga orden komma ur hans mun. jag försökte få det att låta som en roman om någon undrar. Efter ungefär femtio olika förslag på mail har jag nu äntligen skickat iväg ett, jag kan knappt se rakt för att jag är helt galen, för att jag gjort något som var en order (?!) av Faley som seriöst spelar bas i Late of the Pier, som seriöst är den skönaste person jag någonsin träffat och är så fruktansvärt sexig (hehe) när han röker för att sedan stoppa ner ciggen i en mixer (youtube!). Jag är förvåad över att jag lyckats skriva med små bokstäver så här läge för att mina händer trycker sig ner mot tangentbordet som att jag skriker ut all min lycka, fast dte har jag redan gjort, i botan.

NU KLARAR JAG DET INTE MER, JAG HAR MAILAT FALEY AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!! INGEN KOMMER FÅ SE MAILET FÖRUTOM ETT PAR UTVALDA PERSONER, AAAAAAAHHHH!!!


Jag skickade med den här bilden (om han nu inte skulel komma ihåg mig,
men det är klart som fan att han gör, visst?) det är kärleksbilden också,
 "love is all around us"!


Nästa sommar har jag och Biggan lite smidiga underbara övergrymma planer om, jag längtar redan! // Augusta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0