Jacob Gästbloggar (hårt)

Hej som fan! Jacob gästbloggar för första gången i hela sitt liv! Jag är hos augusta nu och jag hatar LOTP, Skins, Twilight och allt annat tjafs det kadavret håller på med! Idag har hon drogat ner mig samt bundit upp mig och tvingat mit att lyssna på massa skitmusik och se massa videos. Bandet hon visade och audioserade var LOTP! Fyfan vilket jävla bäk! Man blir rädd! Augustas bekännelse idag var att hon har en kudde som hette bertil?!?!?!? Fyfan, hon är schitzofren till max (stavningen). Precis innan jag blev bunden så hade augusta ätit sin hund!!! Ja, jag vet vad ni tänker! Hon har verkligen tappat konceptet! Men vafan! Jag skiter i vilket. Men nu skall jag gå och daska henne med kuddar för glatta livet! Riktigt gött! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0