I taket lyser stjärnorna!

Ikväll ska jag, Biggan, Helga och Helgas finska kompis Milka åka till Malmö och titta på utomhusbio. Filmen som spelas är I taket lyser stjärnorna. Jag har redan sett den, men det ska bli mysigt att vara på utomhusbio. Vi ska också ha knytkalas, så jag har gjort nio sjukt misslyckade muffins, smeten tog slut så det blev inte fler, tyvärr.

Igår satt jag och Biggs och snackade till klockan två, vi skrek nog ganska mycket också, om att vi har träffat Late Of The Pier, vilket vi inte kan förstå på långa vägar, vi försökte också komponera ihop ett mail till Faley, det gick inte så bra dock...


Faley under förberedelserna innan spelningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0