Faley var nykter!!!!!

igår firades det stort efter ett kanske tre-fem minuter långt samtal som gick ut på
"HAR DU SKICKAT DET????"  skrek birgitta
"NEJ JAG VÅGAR INT"  skrek augusta
SKICKA DTE DU MÅSTE HAN KOMMER KÄNNA SIG DISSAD ANNARS" skrek birgitta
 "AAAH MIN HAND SKAKAR" skrek Augusta
"SKICKA, SKICKA, SKICKA" skrek Birgitta
 "NU STÅR PILEN PÅ DEN DÄR SKICKASAKEN NU MÅSTE JGA BARA TRYCKA PÅ KNAPPEN" skrek augusta
"SKICKA, SKICKA, SKICKA"  skrek birgitta
"MIN HAND SKAKAR, JAG KOMMER INTE KUNNA TRYCKA" skrek augusta
"SKIIIIIIIIIICCCCCCKKKKKKKAAAAAAA" skek birgitta
 "AAAH OKEJ, OKEJ" skrek augusta
 "HAR DU GJORT DET????" skrek birgitta
 "nEJ, ELLER AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH JAG HAR SKICKAT DEEEET AAAAAAAAHHHHHHHHH JAG AHR SKCIKAT ETT MAIL TILL FALEY"  skrek augusta
"AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH" skrek birgitta


Såhär firades det, metallicakläder och runtspringande på stan!


sen kom vi på att LOTP älskar träd och alltid håller på och klättrar i träd
så vi stack till botan och kände oss sjukt förbjudna eftersom amn inte får
klättra i dem träden!



Det enda jag tänkte här var "fan vad svårt det är att klättri i träd med en
paljettklänning!



Vi kände att vi var tvugna att göra Potterposen också


Potter...


Biggan kände sig sjukt cool är hon lekte "tit tut" bakom ett träd


Biggan erövrar staketet som höll os kvar inne i botan eftersom den vackra
trädgården var stängd!



Nej men Biggs, har du gräs i din elefant?

Jag har ju helt glömt säga den viktigaset saken! Faley var spiknykter när han sa "Email me" FATTA?!?!?!? Han hade bara druckit coca!!! aah!! Okej, nu kommer typ Nawal så jag måste hänga med henne, SÅ SÖT HON ÄR! Okej // Augusta

Kommentarer
Postat av: birgiTT

HAhaha. Fan vad det är nära ögat på den bilden där jag sitter på staketet. He-he

2009-08-13 @ 22:10:29
URL: http://bigglo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0