Buuuuuuoooohhuuu!!

Jag är dödstrött. En hund vars namn är Lily sov visst inne hos mig utan att jag visste om det. Vid tvåtiden ville inte hunden sova inne hos mig längre för att den saknade sin moder så mycket. Då börjar hunden gny och hoppa på min säng, men jag var för trött så jag orkade ine resa mig upp och släppa in henne till mamma (dumt gjort). Så nu sitter jag här, dödstrött och varm som satan efetrsom jag var tvungen att städa hela stugan inför avresan imorgon.

Jag längtar tills min käre far skaffar sig en ny dator så att jag kan spela Sims 3 som jag nämligen fick i födelsedagspresent av mina kära päron.

Om exakt två månader och 21 dagar ska jag och Biggan titta på White Lies i Paris. Jag är Ollie evigt tacksam också eftersom han fixade White lies biljetter till oss. Vi kan inte heller avboka resan för flygbiljetterna inköptes igår.


Yes White Lies i Paris!

Jag blev lite skakad igår för Noel och Sigge var tvugna att berätta sina spökhistorier och bellamnhistorier för den delen.


Som sagt, väldigt läskigt (men roligt också)

Värmen tränger verkligen in i benmärgen på en, ska man ta ett dopp innan Biggan ringer, och Michel och Margareta kommer? Ja det ska man, lätt fråga! // Augusta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0